Verandert chaos in structuur en rust
Start met Structuur is een 2-maanden programma voor teams en organisaties tot 150 medewerkers
We gaan aan de slag met het realiseren van een efficiënte structuur in de organisatie, met effectief leiderschap, het verhogen van de betrokkenheid van de medewerkers en zetten de eerste stappen van verdere groei.
Mijn ervaring
10 jaar management ervaring
binnen software- en IT bedrijven.
Mijn groei
Continu bezig met persoonlijke ontwikkeling en groei, wat zakelijk resulteerde in de groei van marketing medewerker tot HR business partner en COO.
Mijn kernwaarden
Respect, Groei, Leiderschap en Autonomie
Focus, duidelijkheid en rust in de organisatie
In snel groeiende organisaties ontstaat vaak chaos door gebrekkige communicatie. Dit leidt tot fouten, vertragingen en het niet behalen van doelen. Teamleiders, experts in hun vakgebied maar onervaren in management, hebben moeite om structuur te brengen in hun werk en team. Dit veroorzaakt ontevredenheid, stress en drukte, met als risico toenemend verzuim en het vertrek van waardevolle medewerkers.
Middels actieve werksessies maken jullie kennis met de methoden die nodig zijn om een effectieve structuur en rust in de organisatie te realiseren. Aan de hand van een concreet stappenplan gaan we twee maanden aan de slag, waardoor jullie de kaders, duidelijkheid en structuur kunnen realiseren die nodig is voor groei en het behalen van doelen. Ik ben gedurende deze twee maanden jullie sparringpartner, trainer en steun in de rug.
Jij wilt structuur en rust
Je wilt rust en een soepel draaiende organisatie zonder dat je voortdurend brandjes hoeft te blussen.
Professionele managers die teams goed aansturen, deadlines halen en medewerkers duidelijkheid en structuur geven. Zo kan iedereen met enthousiasme bijdragen aan klanttevredenheid en het behalen van doelen, wat leidt tot groei in omzet, winst en werkplezier.
Focus op Groei model
Aan de hand van het Focus op Groei model gaan we aan de slag met de fasen die van belang zijn om groei van de organisatie en de medewerkers te kunnen realiseren.
Dit zorgt ervoor dat er voldoende kennis in huis is om rust in de organisatie te brengen en gestructureerd te werken aan de verdere groei van de organisatie.
Het resultaat:
Jullie weten hoe je effectief en efficiënt leiding kunt geven
Het management kan een goede structuur in de organisatie brengen
Er ontstaat duidelijkheid in de organisatie, wat zorgt voor minder fouten
Beslissingen worden sneller genomen
Medewerkers werken efficiënter en met meer plezier
De medewerkerstevredenheid neemt toe
Tevreden en effectieve medewerkers zorgen voor blijere klanten
Blijere klanten zorgen voor meer winst
Er ontstaat rust in de organisatie, waardoor de directie zich kan richten op nieuwe ontwikkelingen en verdere groei van de organisatie.
Start met Structuur programma
Middels actieve werksessies maken jullie kennis met de methoden die nodig zijn om een effectieve structuur en rust in de organisatie te realiseren. Aan de hand van een concreet stappenplan gaan we twee maanden aan de slag, waardoor jullie de kaders, duidelijkheid en structuur kunnen realiseren die nodig is voor groei en het behalen van doelen. Ik ben gedurende deze twee maanden jullie sparringpartner, trainer en steun in de rug.
Bonussen:
Masterclass Structuur voor Groei
Online toegang tot alle business tools die je nodig hebt
Over Silke Barkmann
Vanuit de poten in de klei en een spilrol tussen medewerkers en management, ontdekte ik mijn kracht; zien wat er beter kan in de organisatie en dit weten te realiseren. Dat, gecombineerd met continue persoonlijke ontwikkeling en mijn drive om doelen te behalen, zorgt ervoor dat ik als mens en professional blijf groeien. Mijn missie is om mensen blij te maken in hun werk. Zowel medewerkers als directies, die hierdoor hun organisatie zien groeien. Ik word er blij van om keer op keer weer te zien dat dit werkt en duurzame resultaten oplevert.
Succesverhalen
Plan nu een strategiegesprek
Ik maak graag tijd voor je vrij om mee te denken over de specifieke uitdagingen in jouw organisatie.